Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel bereik Nieuw-Vennep

• August 25, 2025
  • 48 reacties
  • 881 keer bekeken

Toon eerste bericht

48 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 28, 2025

@Petrianne77 ik heb iets in gang gezet, onze klachtenafdeling zal op korte termijn contact met je opnemen over de vergoeding! Zou je het laten weten als je iets van ze gehoord hebt? Dan weet ik dat het goed af is gerond 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 28, 2025

@Maja van KPN bedankt voor alle moeite. Fijn dat u het in gang heeft gezet. Zojuist heb ik een collega van KPN aan de telefoon gehad en is aangegeven dat er een vergoeding wordt geregeld. Nogmaals bedankt! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 29, 2025

Graag gedaan ​@Petrianne77, heel fijn dat het geregeld is! 😊

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 16, 2025

@Maja van KPN 

al eerder hebben wij contact gehad ivm een compensatie voor de storing die hier in de buurt was. Ik heb toen een collega telefonisch gesproken en is er een vergoeding toegezegd. Helaas heb ik deze vergoeding nog niet ontvangen. Weet u wanneer deze wordt uitbetaald? 

met vriendelijke groet,

Petrianne van Altena 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 17, 2025

Hi ​@Petrianne77, de vergoeding gaat worden verrekend met de factuur van november, het betreft niet een losse uitbetaling. Als dat niet helemaal duidelijk was, snap ik dat je er weer even over aan de bel trekt! Maar gaat goedkomen dus 😊

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 18, 2025

@Maja van KPN  dank je wel voor je snelle reactie. Dat is mij niet verteld en was mij dus niet bekend. Wordt de vergoeding verrekend met de maand november of ook met de maand december (daar de vergoeding een compensatie van twee maanden betreft)?  Fijn dat je dit wilde ophelderen. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 19, 2025

De volledige vergoeding wordt verrekend met de factuur van november ​@Petrianne77 🙂Ik zal even aan de betreffende collega doorgeven dat de uitleg over de verrekening van de vergoeding iets duidelijker kan!

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

@Maja van KPN dank je wel voor de reactie met uitleg. Fijne avond! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 19, 2025

Graag gedaan en jij ook een fijne avond ​@Petrianne77!

• Topper
  • December 9, 2025

Goedendag,

Ik probeer in dit forum te begrijpen of de “compensatie” van 2 maanden geen bereik agv weghalen zendmast in Nieuw-Vennep bij klanten al is verrekend. Zelf met 2 nummers zit ik in PC 2152 en na 2x bellen met KPN werd aangegeven dat alles goed gaat komen. Weet iemand in dit forum ofje zelf nog actie moet nemen of……. gewoon wachten. Het is inmiddels 9 December al.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • December 9, 2025

@Ton vdv Ik heb zelf ook nog niet vernomen van KPN.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 9, 2025

Hi ​@hyllan en ​@Ton vdv, of dit wel of niet automatisch gaat, hangt af van of er een melding aan is gemaakt voor onze technische dienst. Eerder in dit topic heb je aangegeven dat er voor jou een melding liep ​@hyllan, echter zou ik verwachten dat je de vergoeding inmiddels al wel ontvangen zou hebben. Aangezien je gegevens in je profiel staan heb ik even gespiekt, en ik zie geen doorgevoerde vergoeding terug. Het lijkt er dus op dat dit toch niet helemaal soepel verloopt. Ik ga hier navraag over doen!

@Ton vdv van jou vind ik geen eerdere berichten terug over deze problemen dus ik weet niet of je hier al eerder contact over op had genomen en er een melding is aangemaakt voor de technische dienst.

Als dat niet gedaan is, moeten we nu via een andere weg alsnog een melding aanmaken. Ik kijk graag even na hoe het precies zit. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

• Topper
  • December 9, 2025

Hallo Maja, bedankt voor je support en hulp hierbij. 
Op dit forum is het mijn 1e keer dat ik zoek en iets meldt.

Dit omdat na bellen met KPN zij melde dat KPN via postcode weet wie probleem had en compensatie krijgt.

Dit is ook via FB van deze plaats Nieuw-Vennep aangegeven n.a.v de 2 programma’s Radar op TV.

Ik zal je mijn info leveren zoals je aangaf, evenals ons 2e mobiel van mijn vrouw hier.

• Topper
  • December 9, 2025

Beste Maja,

Ik heb eea ingevuld evenals het 2e mobielnr. en beide abonnement gegevens.

Laat svp weten als eea zo oke is.

Alvast super bedankt,

Ton

• Topper
  • December 11, 2025

@Maja van KPN ….. Graag je advies of ik zelf nog wat moet ondernemen n.a,v de genomen stappen na jou opmerking.

mvg Ton

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • December 11, 2025

@Maja van KPN Dank voor je terugkoppeling. Voor mij adres gaat het ook om 2 mobiele nummers, die ik tijdens de begin van de storing ook heb gemeld. Ik wacht de reactie gewoon af. 

Groet,

Rob

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 12, 2025

Bedankt voor de aanvulling ​@hyllan en ​@Ton vdv, ik ga voor jullie beide nu navraag doen bij onze technische dienst, kom er op terug als ik weet wat nu de vervolgstappen zijn!

• Topper
  • December 12, 2025

@Maja van KPN  Super, dank je.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • December 22, 2025

@Maja van KPN Hoi Maja, weet je misschien al wat meer. Ikzelf heb nog helemaal niks gehoord.

• Topper
  • December 22, 2025

@Maja van KPN   Hallo Maja, idem voor mij,ik heb nog geen reactie vernomen….net als bij Hyllan 

Is er al wat bekend?

(Dit geldt trouwens voor velen in het probleem gebied Nieuw-Vennep, ik hoop dat eea goed wordt opgevolgd n.a.v aangedragen oplossing door KPN eerder in/ via programma Radar op TV)

mvg Ton

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 2, 2026

@hyllan en ​@Ton vdv ik stuur jullie hier zo even een privébericht over 🙂

• Topper
  • January 2, 2026

@Maja van KPN  Super, dank je wel en uiteraard beste wensen voor 2026…zonder al te eel storingen 👍🏼

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 5, 2026

Jij ook nog de beste wensen ​@Ton vdv 😊