Skip to main content

Ik heb pas geleden een nieuw abonnement afgesloten en hier geen 4g bij in gebruik genomen omdat het vorige abonnement hetzelfde was ( zonder 4g) en mijn dochters wel bereikbaar konden zijn op Whatsapp zonder de 4g ( hier was toendertijd een bericht voor rond gegaan) maar nu met dit abonnement werkt hun 4g niet meer. Waarom niet?

Silvia Kool

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Fijn dat je de weg naar ons Forum gevonden hebt, @Silvia 78, door de drukte pak ik jouw bericht nu pas op: sorry!

Werkt mobiel internet inmiddels al wel?
Bij onze 0 GB abonnemten moet je wel beperkt gebruik kunnen maken van het mobiel internet. Is dit nu nog niet zo, dan ontvang ik graag jouw gegevens in jouw profiel, zodat ik kan nakijken of alles bij ons correct aangemeld staat.

Geef je hier een seintje als dat is gebeurd?


Fijn dat je de weg naar ons Forum gevonden hebt, @Silvia 78, door de drukte pak ik jouw bericht nu pas op: sorry!

Werkt mobiel internet inmiddels al wel?
Bij onze 0 GB abonnemten moet je wel beperkt gebruik kunnen maken van het mobiel internet. Is dit nu nog niet zo, dan ontvang ik graag jouw gegevens in jouw profiel, zodat ik kan nakijken of alles bij ons correct aangemeld staat.

Geef je hier een seintje als dat is gebeurd?

dit is inmiddels al gelukt, dank U wel voor u reactie.