Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel internet

• February 10, 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Nog steeds geen mobiel internet, voorheen Telfort nooit geen probleem gehad.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Nietsvermoedend, bedankt voor jouw bericht. Kun je vertellen waar je precies tegen aanloopt en wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Heb je bijvoorbeeld jouw toestel al eens herstart of jouw SIM-kaart in een ander toestel getest? Zo kunnen we een en ander uitsluiten als mogelijke oorzaak van het probleem. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 15, 2021

Hi @Nietsvermoedend, bedankt voor jouw bericht. Kun je vertellen waar je precies tegen aanloopt en wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Heb je bijvoorbeeld jouw toestel al eens herstart of jouw SIM-kaart in een ander toestel getest? Zo kunnen we een en ander uitsluiten als mogelijke oorzaak van het probleem. 

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 18, 2021

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!