Skip to main content

Heb sinds een paar dagen abonnement met onbeperkt internet. Bevestigd dat het actief is. Kan nu bellen maar niet internetten. Instellingen staan zoals KPN het aangeeft goed. Sim in ander mobiel gestopt werkt ook niet. Sim van die ander mobiel in mijn eigen mobiel werkt wel, m.a.w. het ligt niet aan mijn mobiel. Nieuwe sim besteld, precies zelfde verhaal. Wat is hier loos? 

Welkom op ons forum, @Jhnjss! Goed dat je ons gevonden hebt en bedankt dat je zelf al één en ander hebt getest. :smiley:  Het klinkt alsof er achter de schermen een instelling niet helemaal goed staat. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Hoi Denise, bedankt voor je reactie. Heb ondertussen telefonisch contact met KPN gehad en bleek bij KPN zelf en setting niet goed gevinkt te staan, alles werkt weer naar behoren:relaxed: . Thnx.


Precies zoals ik al verwachtte! Fijn dat het nu weer goed werkt. :blush: