Skip to main content

Hoi, ik ben in Israël en had op zondag een update die ik moest doen. Die heb ik gedaan , maar sinds dien heb ik geen internet meer buiten Wi-Fi om. Wat kan ik doen? Is het misschien een blokkade in het systeem?

Beste @Judi, welkom! Supervervelend, dit. Ik kijk met je mee naar evt. blokkades. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Heb je gecheckt of de APN op ‘internet’ staat? Daarnaast kan je proberen om 4G uit te zetten en handmatig een ander netwerk te zoeken. Zet in ieder geval ook eens je toestel uit en weer aan. 


Ik heb zoveel mogelijk erin gezet. Toestal al meerdere keren aan en uit gezet.


@Marcia_ ik heb het vetanders!


Beste @Judi, excuses voor de late reactie! Ik weet niet zo goed wat er aan de hand is. Jouw instellingen en abonnement zijn aan onze kant exact hetzelfde als het andere nummer onder jullie klantnummer. Kunnen jullie eens vergelijken of je ook exact dezelfde instellingen in je toestel hebt staan? Daarnaast kan je eens proberen om een bundel aan te schaffen. Die doe je door, als je nog in Israël bent, VOORDEEL 100 AAN naar 1266 te sms’en. Je krijgt dan voor 9,99 euro 100 MB's/min/sms. Dit is sowieso een stuk voordeliger dan de 2,50 euro die je op dit moment per MB zou betalen zonder bundel. Mocht het zonder de bundel nog steeds niet werken, dan vergoed ik deze natuurlijk. 


@Marcia_ dankjewel. Hoelang duurt het voordat die 100 mb activeert?


Je krijgt een bevestiging per sms. Daarna kan je er meteen gebruik van maken. Deze sms krijg je na aanvraag snel binnen op je toestel.