Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben op vakantie in Thailand en heb sinds gisteren ineens geen internet meer. Ik heb een buitenland bundel aangeschaft die nog niet op is en die daarvoor gewoon prima werkte. Maar nu heb ik geen internet meer. Alle probleem oplossingen die jullie aanbieden doorlopen en alle instellingen staan goed. Ook hier op het forum gezocht en deze opties geprobeerd maar niks helpt. Kunnen jullie mij verder helpen? Ik hoor het graag.

 

groeten Maarten 

Goedemorgen,

ik heb een soort gelijk probleem als hierboven. Ik ben op vakantie in Thailand en heb sinds gisteren ineens geen internet meer. Ik heb een buitenland bundel aangeschaft die nog niet op is en die daarvoor gewoon prima werkte. Maar nu heb ik geen internet meer. Alle probleem oplossingen die jullie aanbieden doorlopen en alle instellingen staan goed. Kunnen jullie mij verder helpen? Ik hoor het graag.

 

groeten Maarten 

 

Admin: je reacties uit het andere topic samengevoegd met je eigen topic


Ben je nu misschien verbonden met een andere provider? Probeer eens handmatig een andere provider te kiezen. 


Hallo RBxx,

 

zoals ik al aangaf heb ik alle opties al geprobeerd. Andere provider werkt ook helaas niet. Ik ben even uit de opties wat ik nog kan proberen ben ik bang. 
 

dank voor je reactie


Sorry, maar "alle" opties is een onduidelijke omschrijving. Wij kunnen niet meekijken, alleen concrete opties zijn duidelijk.

Bekijk dit topic nog eens in de Kennisbank voor aanwijzingen 

en

 


Ik vind hem best concreet, ik heb alle stappen doorlopen die online worden aangeboden door KPN en de opties nagekeken die in dit topic van het forum zijn besproken. Ik zou heel graag ondersteuning willen hebben van KPN aangezien er €20 voor 2000 wordt gevraagd door KPN en ik dit niet kan benutten op deze manier.

 

ik hoor graag hoe jullie me kunnen helpen.


Als mede forumlid (en KPN klant) kan ik verder niet meekijken. Een KPN moderator kan dat wel. Door de drukte en de vakantietijd kan een reactie tot zo’n 4 dagen duren. Aangezien dit (oudere) topic al beantwoord is, kan het beter zijn om een eigen → nieuw topic aan te maken.

 

Admin: het staat nu in het nieuwe topic


Top dank voor de hulp.


O ja, nog even vergeten te zeggen in het eerdere topic. Plaats alvast (privé) je persoonlijke gegevens in jouw forumprofiel, dan kan de moderator meteen meekijken.


Buitenland is vaak niet zo goed  en haakt soms helemaal af. Dit begint al in Duitsland.  Kpn kan helaas daar geen 5g netwerk aanleggen. Handmatig de mobiele verbinding op 2g/3g zetten wil nog wel eens helpen. Heb je een iphone dan wordt het nog lastiger. Succes.


Hh


Hoi @boom1983, welkom op ons forum! Ik zie dat de bundel inmiddels al aangebroken is. Kan ik er vanuit gaan dat alles nu werkt?
Ik zie in je technische gegevens ook geen reden waarom het niet zou werken. Alles staat aan onze kant goed.


Werkt inmiddels weer. Toch nog dank dat ik uiteindelijk een reactie Vannieuwkerke van KPN. Topic kan gesloten worden.