Skip to main content

Ik heb geen mobiel internet/ het mobiele internet valt steeds weg bij mijn iPhone 12. Graag een oplossing hiervoor.

Ja ik heb hetzelfde probleem sinds begin juni ook iphone 12.

echt belachelijk dat kpn er geen oplossing voor geeft


Hi @YolandeSm en @Bonza,

Wat jammer dat jullie problemen ervaren met jullie iPhone 12 😕

Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Als dit niet helpt, neem dan vooral contact op met onze telefonische klantenservice (0800 - 0402, gratis)

Hier kan je een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt. 

Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden over je melding, dit kan echter een poos duren door de drukte in combinatie met de vakantieperiode. 

 


Sorry, maar ik word een beetje moe na 2 maanden van jullie standaard antwoorden.

ook als ik bel krijg je dezelfde standaard antwoorden. U staat nu op de lijst en krijgt binnen 2 weken sms over stand van zaken. Ik heb na 8 weken nog steeds niet ontvangen, terugbellen ook al 3x beloofd gebeurd ook niet. Ik kan helemaal niets meer buiten de wifi. Schandalig dat KPN zijn klanten zo in de steek laat, maar iedere maand geld van mijn rekening halen zonder dat ik de diensten geleverd heb gekregen dat kunnen ze wel. Geen Google maps in auto en op m’n fiets, Spotify niet , geen appje versturen buiten de wifi, in winkels je QR code etc…

KPN neem je verantwoording en ruil de IPhone 12 om voor IPhone 13/14!!


Uit je reactie begrijp ik dat er voor jou al een melding loopt @Bonza, dat houdt in dat jouw situatie ondanks het uitblijven van de beloofde updates wél al in behandeling is bij onze technische dienst. Ik hoop dat je toch snel iets vanuit ons zult horen, mijn excuus voor deze gang van zaken!


Reageer