Skip to main content

Ik heb al een tijd problemen met mobiel internet. Paar keer per dag, op verschillende locaties kan ik geen gebruik maken.

Ik heb met een medewerker gesproken en volgens hem moet ik mijn mobiele gegevens gezeten.

Wel gedaan, maar ik krijg geen Internet. Op mijn werk zijn collega's die ook KPN hebben en last hebben van de Internet.

Weet iemand wat ik te doen?

Hoi @AFJ8 

Zet je elke dag je telefoon een tijdlang uit?   Opnieuw opstarten helpt dat btw?

Volgens mij zijn er vooral problemen bij een aantal Iphones en bij  sommige nieuwe Samsung uit de S-serie. 


Ik heb van alles geprobeerd en niets werkt. Ik heb een A54.


Vreemd! Ik heb een Samsung Galaxy A34 aan moeten schaffen wegens een onzin wetgeving voor mijn bedrijfje met NFC. Maar goed, had toen ook de keuze uit de A54 maar was duurder.

Dochterbedrijf van KPN, 5G, sim only en geen problemen. 


Heb je steeds op dezelfde plekken deze problemen? Ik heb persoonlijk het probleem dat ik op bepaalde plekken slecht tot geen internet heb (terwijl er wel in beeld staat dat ik 5g heb). En de volgende keer doet het internet het daar geweldig. Het schijnt dan dat de paal overbelast is en de capaciteit van mensen die op het mobiel internet zit niet aankan. Maar ik moet ook zeggen dat ik dit te horen heb gekregen van de ene medewerker van kpn en dat de volgende zegt er geen probleem is in de omgeving en er nooit wat gemeld is (ben er al 3 jaar mee bezig) dus weet niet wat ik meer moet geloven van de kpn👍🏻


Hoi @AFJ8, je zegt dat je al 'van alles’ hebt geprobeerd. Wat precies? Zoals je je kunt voorstellen is het moeilijk om mee te denken als we de situatie niet precies weten. Kan je er meer over vertellen?

Bij zulke situaties is het wel het beste en snelste om ons te bellen op 0800-0402. Er kan dan op het moment dat ja de slechte verbinding ervaart.


Reageer