Skip to main content

7 juni op vakantie geweest naar Turkije. Een buiten eu bundel van bijna 30 euro gekocht om bereikbaar te zijn.

Tot mijn verbazing heb ik de gehele vakantie géén mobiel internet gehad. Wij zaten in een toeristische plaats dus dat hier geen netwerk zou zijn lijkt mij niet het geval. 

Alle instellingen stonden goed of heb ik goed gezet,  van alles geprobeerd helaas niks heeft geholpen

Bij terug komst ben ik gebeld door kpn en werd mij aangegeven dat zij hier niks mee kunnen of aan kunnen doen en dat ik gewoon pech heb

Dat vind ik nogal klantonvriendelijk,  ben al jaren klant bij jullie en klaag niet snel. Maar als ik iets koop en dan gaat het niet om een tientje, dan verwacht ik wel dat ik er gebruik van kan maken. En als dit niet kan zou het allerminst fijn zijn dat er in ieder geval iets aan coulance word gedaan

Hoi @Mel_1980, welkom bij ons op het forum. Als je niet meer in het land bent kan de technische dienst niets meer zien over de verbinding. Ik denk dat dat bedoeld werd daarbij, maar doordat er niets op je profiel staat kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Als je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invult en daarna een seintje geven kan ik ook voor je kijken wat ik kan zien. 


@Jasper Heb alles kunnen invullen behalve iban, bedankt voor de reactie 

Ik kon in het land niks helaas, want zoals ik al aangaf was de wifi in 't hotel ook zeer slecht.

 

De eerste gelegenheid was toen we griekenland aan deden voor een dag

 

Mocht er meer info nodig zijn dan hoor ik dat graag 


De IBAN is ook nodig voordat ik kan kijken @Mel_1980, als je die bij 'Persoonlijke opmerkingen’ toevoegt en dat laat weten kan ik er een blik op werpen.


De IBAN is ook nodig voordat ik kan kijken ...

Het gaat toch alleen om de laatste drie cijfers van het rekeningnummer en niet om de hele IBAN?


Zoals ik al aangaf heb ik geen optie om die in te vullen bij persoonlijke gegevens anders had ik dat gedaan. 

En iban ookal zijn het de laatste 3 ga ik natuurlijk niet openbaar op een forum zetten.

Er staat ook een mail en 06 nummer  dus wellicht is dat een optie


Klopt, dat had ik in mijn eerste bericht ook genoemd. Ik had het in mijn tweede bericht niet gespecificeerd omdat Mel dat ook niet had gedaan, ik ging er vanuit dat het daarmee wel bekend was 🙂 Maar voor de zekerheid kan het inderdaad geen kwaad om het nogmaals te noemen.

 

Wat bedoel je precies dat je daar geen optie voor hebt dan? Waardoor lukt dat niet?


Zoals ik al aangaf heb ik geen optie om die in te vullen bij persoonlijke gegevens anders had ik dat gedaan. 

En iban ookal zijn het de laatste 3 ga ik natuurlijk niet openbaar op een forum zetten.

Er staat ook een mail en 06 nummer  dus wellicht is dat een optie

Maar @Jasper geeft toch aan de laatste drie cijfers van de IBAN in jouw forum profiel bij "Persoonlijke opmerkingen" in te vullen?! Dat is het één na laatste veld, bijna onderaan op de pagina.

Zonder die drie cijfers mag @Jasper niets doen, dat is nu eenmaal zo'n avg regeltje.

 


Zal wel kippig zijn geweest, maar zie het nu na jou duidelijke omschrijving idd staan 🤣 en heb hem ingevuld @wjb thx


Dank je @Mel_1980, daarmee heb ik het abonnement gevonden 🙂 Ik heb de bundel voor je vergoed, er was een heel klein beetje verbruikt maar dat was zo weinig dat ik het niet noemenswaardig vind. Op de volgende factuur wordt dat bedrag in mindering gebracht!


Super zeg, bedankt voor de goede en snelle service!!

 


Graag gedaan @Mel_1980. Als we nog niets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!