Vandaag geland in Londen en heb op geen enkele manier verbinding met mijn iPhone XS. Kan niet bellen en heb ook geen internet. Graag hulp
Goedemorgen
Is het inmiddels gelukt om verbinding te krijgen? Heb je je toestel ook al een keertje uit - en aangezet sinds je in Londen bent geland? Verder kan ik je adviseren om eens een andere netwerkprovider te selecteren, dat kan een groot verschil maken. Laat je weten of je hier iets aan hebt gehad?
Jan, alles gedaan + meer wat jij voorstelt. Jammer genoeg drie dagen lang onbereikbaar, God zij dank geen rare dingen gebeurd terwijl ik onbereikbaar was
Jan, alles gedaan + meer wat jij voorstelt. Jammer genoeg drie dagen lang onbereikbaar, God zij dank geen rare dingen gebeurd terwijl ik onbereikbaar was
Heel zuur
Had je, naast het feit dat je niet bereikbaar was, wel toegang tot het internet of heb je hier ook problemen mee ervaren toen je in Londen was?
Gelukkig was er af en toe een mcdonald waar we even gebruik van WiFi konden maken of een hotel
Gelukkig was er af en toe een mcdonald waar we even gebruik van WiFi konden maken of een hotel
Dat scheelt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.