Skip to main content

ik ben in de usa (texas killeen) met een werktelefoon.

ik heb mobiele gevens aan voor internet maar mijn hotspot zegt dat er geen internet is, ook als ik dingen op zoek krijg ik geen internet, WAT MOET IK DOEN!!! ik heb al de SMS verstuurd dat ik limiet uit wil en de verder gestuurd naar 1330 en ook JA50

 

ik heb het internet nodig en ik ga natuurlijk zelf niet betalen voor op mijn werk telefoon 

 

S.O.S.

per info vorige week deed ie het nog wel gister avond rond 5 uur texas tijd stopte hij er mee

na ik een SMS kreeg over limiet , ik SMS terug sturen limiet uit daarna geen wifi meer, wel SMS dat de opdracht was verwerkt het nummer is ***

 

Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy


Ha @andyscout65, welkom! Heb jij wel een bundel aangeschaft? Anders is dit namelijk behoorlijk gevaarlijk (lees: duur). 

ik heb al de SMS verstuurd dat ik limiet uit wil en de verder gestuurd naar 1330 en ook JA50

Ik begrijp dat het werk betaalt, maar dat is alsnog zonde geld. Een bundel kan je het beste aanvragen door een Sms met VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266 te sturen. Je betaalt dan 19,99 euro voor 2000 MB. Daarnaast zou je handmatig een ander netwerk kunnen kiezen. 

 

Mocht je werktelefoon een zakelijk abonnement hebben, dan kan je het beste je vragen op het zakelijke forum stellen. Mijn collega's helpen je graag verder.