Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiele verbinding na instellen tweestapsverificatie

• August 22, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

sinds ik de s stap verificatie heb ingesteld, heb ik met mijn mobiel geen internet verbinding meer. hoe kan ik die weer tot stand brengen?

Beste antwoord door Fraspie

Dank voor de reactie. Inmiddels kunnen herstellen door eenvoudigweg mijn mobiel opnieuw op te starten.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Fraspie 

Welkom op de community van KPN.

Het instellen van twee-staps-verificatie voor Mijn KPN (aftands daar ga ik voor nu even vanuit), staat volledig los van je mobiele internet verbinding.
Het is pure toeval dat je na het instellen van deze verificatie, geen gebruik meer kunt maken van het mobiele data netwerk (4G of 5G) om te kunnen internetten op je smartphone.

Ik weet niet of het je inmiddels alweer is gelukt, om de verbinding te herstellen.
Maar anders kun je het beste even de netwerkinstellingen een keer een reset geven, zodat alle instellingen weer goed komen te staan.
Met het resetten van de netwerkinstellingen los je vaak de meeste problemen op.

Hierbij de stappenplannen.

ANDROID:

• Open Instellingen: Veeg vanaf de bovenkant van het scherm naar beneden en tik op het tandwiel-icoon, of zoek de "Instellingen" app in de app-lade. 
  • Ga naar Algemeen beheer: Scroll naar beneden en tik op de optie "Algemeen beheer". 
  • Selecteer Resetten: Tik op de optie "Resetten" of "Reset" in het menu Algemeen beheer. 
  • Kies Netwerkinstellingen resetten: Tik op "Netwerkinstellingen resetten" of "Reset netwerkinstellingen". 
  • Bevestig de reset: Tik op de knop "Instellingen resetten" of "Resetten" om de actie te bevestigen. 

IPHONE (iOS):

• Kies 'Stel opnieuw in'.
  • Open de Instellingen-app.
  • Ga naar Algemeen.
  • Tik op 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in'.
  • Selecteer 'Herstel netwerkinstellingen'.
  • Voer je toegangscode in.
  • Bevestig de reset. 

Laat hierna even weten of het je is gelukt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 23, 2025

Dank voor de reactie. Inmiddels kunnen herstellen door eenvoudigweg mijn mobiel opnieuw op te starten.