Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiele verbinding sinds overzetting abonnement naar KPN

• April 24, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Nadat mijn abonnement overgezet is naar kpn, wat net ongelukkig samen valt met een vakantie in het buitenland, heb ik geen bereik meer (geen 4 of 5g, maar ook geen bellen/smsen. Ik heb een e sim sinds afgelopen dinsdag en deze geïnstalleerd via e-mail, en 1ct overgemaakt ter verificatie. Toch blijft hij het niet doen. Wie weet de oplossing?  

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Mieb, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Het is inmiddels een paar dagen geleden dat je je bericht hier had gepost, wat is op dit moment de stand van zaken? En wanneer ben je terug in Nederland? Snelste manier om dit soort zaken opgelost te krijgen is door bij een KPN winkel langs te gaan en ik hoop uiteraard dat je die mogelijkheid snel weer hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Goedemiddag ​@Mieb, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Het is inmiddels een paar dagen geleden dat je je bericht hier had gepost, wat is op dit moment de stand van zaken? En wanneer ben je terug in Nederland? Snelste manier om dit soort zaken opgelost te krijgen is door bij een KPN winkel langs te gaan en ik hoop uiteraard dat je die mogelijkheid snel weer hebt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Inmiddels opgelost. Bedankt voor het antwoord! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 7, 2025

En jij bedankt dat je nog even hebt willen laten weten dat het probleem inmiddels is opgelost ​@Mieb , top!