Skip to main content
Vraag

Geen netwerk met nieuw KPN mobiel abonnement

• October 24, 2025
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Imke Imke
Nieuwkomer

Ik kreeg sms dat mijn nieuwe simkaart geactiveerd was en ik heb hem verwisseld maar ik heb geen netwerk 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 25, 2025

Hallo ​@Imke Imke ,

Is jouw abonnement lopend (of nu gestart)?  Als dat zo is, dan zou de simkaart nu moeten werken. Werkt die nu nog steeds niet? Ga dan maandag eens langs bij een KPN-winkel. Dan krijg je daar ter plekke een werkend simkaartje mee.   

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 27, 2025

Hoi ​@Imke Imke , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is natuurlijk niet de meest soepele start van het abonnement dus goed dat je daar via deze weg melding van maakt! We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is nu de status? Kun je inmiddels bellen en gebeld worden?

Hallo ​@Imke Imke ,

Is jouw abonnement lopend (of nu gestart)?  Als dat zo is, dan zou de simkaart nu moeten werken. Werkt die nu nog steeds niet? Ga dan maandag eens langs bij een KPN-winkel. Dan krijg je daar ter plekke een werkend simkaartje mee.   

Goede tip ook; weet niet of je hier nog de tijd voor hebt gehad maar via de winkel zou dit snel opgelost moeten zijn. Mocht het probleem nog steeds actueel zijn, dan zou ik je vanaf hier adviseren om even een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Laat je ons weten hoe het is afgelopen en of we wellicht nog iets voor je kunnen betekenen?

Imke Imke
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2025

Ik had een defecte simkaart gekregen.

opmerking: ik kon niet bellen en de chat bot gaf me alleen de optie om gebeld te worden, wat niet kon, en niet de optie om te wachten op een medewerker. Zeer slechte service 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 27, 2025

Ik had een defecte simkaart gekregen.

opmerking: ik kon niet bellen 

Mar wel fijn dat je in de winkel bent geholpen aan een nieuwe simkaart! 👍🏽

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 27, 2025

Hoi ​@Imke Imke en bedankt voor je terugkoppeling, fijn dat probleem met een nieuwe simkaart is verholpen :)

opmerking: ik kon niet bellen en de chat bot gaf me alleen de optie om gebeld te worden, wat niet kon, en niet de optie om te wachten op een medewerker. Zeer slechte service 

Hoe bedoel je precies dat je niet kon bellen? En wanneer heb je proberen te bellen en op welk tijdstip? Misschien dat het daar ergens mis ging?

Imke Imke
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2025

Ik had geen bereik omdat ik een defecte simkaart had gekregen. Daarom kon ik niet bellen. De robot chat zei dat wachttijd om te chatten 15 minuten was. Ik heb 30 keer aangegeven te willen wachten maar kreeg alleen de optie om teruggebeld te worden later. Dit kon natuurlijk niet. Zeer zeer slechte zaak. En heel slecht begin van een nieuw abonnement. Kunnen jullie dit op een manier goedmaken?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 27, 2025

Bedankt voor de toelichting ​@Imke Imke! Je zou hiervoor een klacht in kunnen dienen; dan word je binnen 5/10 werkdagen hierover teruggebeld en wordt er gekeken of hierin iets mogelijk is! Laat je ons ook even weten hoe dit is afgelopen?