Skip to main content

Ik ben laatst van Telfort overgestapt naar kpn met nummer behoud. Zo’n 2 weken geleden heb ik de simkaart ontvangen en een paar dagen later ook een berichtje van kpn dat ik de Simkaart kan activeren en de over stap op 24 december plaatsvindt. Ik heb het geactiveerd en de Sim kaart erin gezet en ik heb nu wel WiFi alleen ik kan niet internetten, bellen en berichtjes sturen/ontvangen. Ik dacht dat ik nog een internet bundel moest selecteren maar ik moest dus eerst een bestelnummer en postcode invullen heb ik ook gedaan. Alleen er staat continu dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online staat en dat maximaal een uur duurt. Wat kan ik hieraan doen ? 

Hallo @Angelina1234, welkom! Wat balen dat je nu al een poos niet bereikbaar bent! Kan je met de Telfort simkaart nog wel bellen/gebeld worden? Of dat ook niet meer? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag verder met je mee. Je hebt je toestel trouwens wel eens uit en weer aan gezet?


Nee ik kan niet bellen en/of gebeld worden. Ik heb m’n telefoon wel een paar keer aan en weer uit gezet. 


Dank voor het aanvullen van je profiel! Ik zie hier dat je morgen over gaat naar ons! Het gaat om het nummer eindigend op -662 toch? Je kunt nu nog gebruik maken van je Telfort simkaart en vanaf morgen niet meer. 


Oké dank u wel👍🏻


Hallo,

ik heb nog een vraagje, namelijk ik kan nu wel berichten versturen en bellen alleen ik heb nog steeds geen 4g wat wel raar is want op mijn kpn account staat wel dat ik mb’s heb en mijn mobiele netwerk staat aan. Ben ik nog iets vergeten te doen? 


Wil je je toestel eens uit en weer aan zetten? Ik ben benieuwd of het inmiddels gelukt is.


Ohja, dank u wel! 
en nog 1 klein dingetje ik heb kpn spotify premium geselecteerd bij mijn bundel, maar wanneer krijg je die dan? Want mijn bestelling is al wel verwerkt. 


Dat moet al werken! Ik heb je voor de zekerheid een nieuwe activatiecode gestuurd. Die ontvang je binnen drie uur per sms. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. 


Heel erg bedankt voor de hulp 👍🏻👍🏻