Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb van u een nieuwe nano sim ontvangen voor in de Samsung A21 van mijn dochter. Hij blijft echter alleen noodoproepen zeggen. Het betreft een oud nummer wat lang niet gebruikt is, mijn dochter zit meestal op de wifi.

 

Alvast dank.

Hoi Daddel, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens (incl. het 06-nummer waar het om gaat) en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hoi Alex,

 

Ik heb dit inmiddels gedaan.


Het nummer is in ieder geval nog actief, een prepaid nummer. Hoe kom je precies aan deze nieuwe simkaart? Zou je ook het simkaartnummer willen invullen van de nieuwe simkaart in je profiel en mij een seintje willen geven? 


De oude paste niet in de Samsung, dus via kpn een nieuwe nano sim aangevraagd en gekregen vandaag.

 

Als dat simkaart nummer het hele lange nummer is staat het nu in mijn profiel.


Dankjewel, ik zie dat dit nog niet geactiveerd was. Ik heb dit nu alsnog gedaan. Zou je het het toestel helemaal uit en weer aan willen zetten? Werkt het nu wel?


Ook zeer bedankt Alex,

 

Het werkt nu prima, mijn dochtertje zal blij zijn morgen ochtend. In de SMS stond dat ik de SIM nog moest activeren, maar die kreeg ik niet binnen natuurlijk….

Fijne avond en nogmaals dank.


Dat is goed nieuws @Daddel, fijn dat het gelukt is! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.