Skip to main content

Goedenavond, mijn vraag is als volgt: ik wil weten wanneer ik een nieuwe telefoon van KPN krijg voor het schakelen onder uw logo, ik was een klant van Telfort, en nu ben je overgestapt naar KPN en heb ik niets terug ontvangen, ik verwacht een nieuwe telefoon van jou, groeten Lukasz.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste @Lukasz22 

 

Een nieuwe telefoon is niet nodig, met je huidige kan je ook gewoon bellen sms'en enz bij KPN👍😄

Kijk ook eens Telfort mobiel wordt KPN


Ik denk dat je je verwachtingen bij moet stellen Lukasz. Helaas werkt de wereld niet zo…..


Hallo @Lukasz22, op 26 januari zijn alle mobiele Telfort abonnementen overgegaan naar KPN inderdaad. Daarbij is het abonnement zoals je het had gelijk gebleven en heb je ook de voorwaarden behouden. Heb je jouw abonnement verlengd, waardoor je een nieuwe telefoon zou krijgen? Of wil je graag verlengen zodat je een nieuwe telefoon kunt krijgen? Dat kan je doen in MijnKPN

Is dat wat je bedoelde? Als dat het niet is, zou je dan kunnen uitleggen wat je bedoelt?


Goedenavond, ik bedoelde dat als de klant werd overgeplaatst naar een andere operator, het leek op het wijzigen van het abonnement en het begin van een nieuwe, dus ik zou ook een nieuwe telefoon moeten krijgen.  als we niet met elkaar kunnen opschieten, moeten we uit elkaar gaan en een nieuwe operator zoeken.  Met vriendelijke groeten en een prettig weekend. Groeten Lukasz


Het liefst de nieuwe iPhone zeker?:sweat_smile:


Gewoon niet , Samsung is beter voor mij.

 


Zélfs al zou je al een nieuwe telefoon “krijgen”, wie denk je dat dat gaat betalen?


Jouw abonnement is niet veranderd @Lukasz22, het Telfort abonnement is meegegaan naar KPN en verder gelijk gebleven. Je hebt ook nog dezelfde voorwaarden zoals bij Telfort. Als je een nieuw toestel wilt kan je kijken naar het verlengen van jouw abonnement, dat kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van het contract. In MijnKPN kan je zien wanneer dit is.