Skip to main content
Vraag

Geen of heel slecht mobiel bereik in Sellingen en omstreken

• June 17, 2026
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Wij hebben al enkele weken heel erg slecht bereik. Heel blikkerig. Ook krijgen we de hele dag sms'jes, ‘’Welkom in Duitsland’’ Dit probleem heeft zich ook voorgedaan in februari 2022. Toen duurde het heel lang voordat er actie werd ondernomen. Jullie geven ook nergens aan dat er een probleem is. Maar ik hoop dat jullie deze melding serieus nemen. 

Klanten kunnen mij niet bereiken, dan krijg ik weer ineens 5 sms'jes dat ik diverse gemiste oproepen heb. Ik heb gebeld en Riley van de klantenservice heeft een melding aangemaakt. Hopelijk wordt het nu snel opgepakt.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 17, 2026

Vervelend ​@Linda_Bella ,

Vul ook even deze website in:

https://www.kpn.com/service/storingen?page=1

Als meer mensen uit jouw regio dat doen, dan valt de storing nog meer op bij KPN. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 17, 2026

Heb je in het mobiele toestel automatisch netwerk kiezen uitgezet en handmatig voor kpn gekozen? Het lijkt er op dat je toestel aan het pingelen is tussen kpn en een duitse provider. Dat komt vaak voor in grensgebieden. 

• Auteur
  • Topper
  • June 17, 2026

Daarom heb ik de melding hier ook gemaakt, in de hoop dat meer mensen gaan reageren. Ik zal die link ook gaan invullen. Maar ook al zijn wij de enige met een melding, hoop ik toch ook dat er wat aangedaan gaat worden. Zie ook de melding hier op de community site uit februari 2022

Sinds kort slecht 4G bereik in Sellingen

Dat was hetzelfde probleem

• Auteur
  • Topper
  • June 17, 2026

Beste Joep 1965, wij hebben al heel lang KPN mobiel. Er is op 2022 na nog nooit een probleem geweest. Vorige keer bleek het ook bij KPN te liggen. Zie community melding 

Sinds kort slecht 4G bereik in Sellingen

We hebben al alles geprobeerd, maar bedankt voor het meedenken

• Auteur
  • Topper
  • June 17, 2026

Vervelend ​@Linda_Bella ,

Vul ook even deze website in:

https://www.kpn.com/service/storingen?page=1

Als meer mensen uit jouw regio dat doen, dan valt de storing nog meer op bij KPN. 

Ik heb storing gecontroleerd, maar er is geen storing, net als in februari 2022. Ik weet dat er waarschijnlijk weinig mensen wonen in dit gebied, maar wij zijn al heel lang klant en hopen wel dat dit serieus genomen wordt.