Skip to main content

Geen netwerk sinds onderhoud.

Heb je wel bereik zodra je naar buiten gaat? Voldoende mobiel bereik binnenshuis kan niet gegarandeerd worden door steeds beter geïsoleerde huizen.

Heb je “Bellen via WiFi” al eens gebruikt? Lees het blog op “Beleef KPN”.

https://www.kpn.com/beleef/blog/mobiel-bellen-met-wifi-van-kpn.htm

Mobiel bellen via wifi zorgt ervoor dat je toch kunt bellen en sms'en ook al heb je geen mobiele (4G) dekking.


Storing is bekend noodmast is geplaatst maar door een gebouw wat gesloopt moet worden hebben delen van het dorp slechter bereik.   Maar in ieder geval bedankt voor je reactie 


Ntv. Ze hebben gisteren onderhoud gehad aan het  netwerk en sindsdien geen bereik 


De oplossing van Ruud zorgt er juist voor dat je weer kan bellen en gebeld kan worden maar dan via je eigen internet verbinding over de wifi (je toestel moet dit wel ondersteunen)

Dit zou het probleem wel degelijk kunnen verhelpen totdat de storing opgelost is.

KPN is ook afhankelijk van de gemeente waar ze masten mogen plaatsen uiteraard. 

 


Ik ga er naar kijken, bedankt. 

Frustratie is overigens niet naar jullie hoor ;) 


Ha @Karin91, welkom! Wat ontzettend rot dit! Begrijp ik uit jouw verhaal dat dit inmiddels bij ons bekend is? Dan wordt het hopelijk snel opgelost. De tip om gebruik te maken van bellen via Wifi is een uitstekende!


Hoi Marcia. 

Binnen en buiten geen bereik en dit duurt tot minimaal maart. Jammer dat het buiten de tip van WiFi bellen niks aan word gedaan. 


Ik begrijp dat je liever gisteren dan vandaag weer beter ontvangst hebt! Maar ik begrijp dat we er mee bezig zijn, dus dan is helaas nog wat van je geduld gevraagd 😞.


Reageer