Skip to main content
Antwoord

Geen ontvangen inruilbonus van €150 bij Recommerce

• October 15, 2025
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,

Als ik de berichten hier op het forum erop teruglees blijkt dat ik niet de eerste ben met het probleem van niet ontvangen inruilbonus…

Ik ben al weken bezig om te krijgen waar ik recht op heb, namelijk € 150,- extra inruilbonus bij het terugsturen van mijn oude mobiel naar recommerce.

Alles keurig binnen de actietermijn geactiveerd en bewijsstukken aangeleverd maar helaas nul resultaat.

Herhaaldelijk de klantenservice gesproken welke blijven wijzen naar recommerce want daar ligt het probleem. Maar KPN ik ga toch met jullie een overeenkomst aan? De actie staat toch vermeld op jullie website en alle socials? 

Recommerce komt ook niet bepaald behulpzaam uit de hoek door de berichten met copy/paste te verzenden en te wijzen naar KPN want die moet alles nog valideren. Schoolvoorbeeld kastje naar de muur! In de laatste mail van recommerce staat vermeld dat de termijn is verlengd naar 21 januari?! 

Wat is er gebeurd met jullie service KPN? Ik heb destijds gekozen voor een vooraanstaande partij voor mijn mobiele, internet en TV abonnement. Niet de goedkoopste maar wel de beste dacht ik… 

Ik wil simpelweg geholpen worden maar mijn vraag wordt niet gehoord.

Binnen enkele maanden staat er een verhuizing in mijn agenda, ik overweeg ten zeerste dan meteen mijn abonnementen bij een andere partij onder te brengen want dit is beneden alle peil.

mvg Vincent 

tradein nr K68CD234611878

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Vincent 1982, welkom op onze community! Helaas kan dit proces overheen gaan maar zolang je verzoek nog niet goedgekeurd of afgekeurd is, is het nog in behandeling. Alle communicatie hierover loopt via Recommerce. 

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hoi ​@Vincent 1982, welkom op onze community! Helaas kan dit proces overheen gaan maar zolang je verzoek nog niet goedgekeurd of afgekeurd is, is het nog in behandeling. Alle communicatie hierover loopt via Recommerce.