Skip to main content

Na een aantal keer gebeld te hebben en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn ben ik met beide nummers nu al een maand lang geblokkeerd. Er staat geen rekening open en enige wat ik te horen krijg is u bent niet geblokkeerd echter is dat wel het geval! Telefooninstellingen zouden de laatste oplossing zijn echter is dat niet zo. Ik kan met beide abbos totaal niets. Word serieus van kastje naar de muur gestuurd. 

Hi @Steve8119, welkom hier op het forum. Wat een vreemd verhaal. Als mijn collega's aangeven dat er geen rekening open staat, en dat er geen blokkade op staat, dan zal daar waarschijnlijk niet het probleem zitten. Heb je toevallig de simkaart ook al in een helemaal ander toestel getest? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik aan onze kant of ik het probleem kan vinden.


Vul je forum profiel in het prive gedeelte aan met beide 06 nummers naam van de contractant geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN nummer van die bij kpn bekend zijn.

Dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is