Skip to main content

 

Ook ik zit met hetzelfde probleem , ik zie nergens de optie in " mijn kpn " om het abonnement te wijzigen . Zie alleen eenmalige opties.

 

Verder geen upgrade of downgrade opties

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Klopt. Wordt aan gewerkt 😉


Hoi @MartinVDoc, dit is een bekend iets inderdaad. Er wordt aan gewerkt om dat weer mogelijk te maken!


Hoi @MartinVDoc, inmiddels moet dit weer lukken. Het probleem wat die veroorzaakte is opgelost.


Helaas , geeft bij mij aan dat er al een wijzigings verzoek actief is ....


Dat is iets anders dan wat we eerder bespraken inderdaad. Deze melding geeft aan dat er al een wijziging is, heb je het abonnement recent wel kunnen wijzigen of verlengen? Het kan zijn dat die dan nog niet is ingegaan, dan is het daarop wachten. Er kan maar 1 wijziging tegelijkertijd uitgevoerd worden.

Op je profiel staan geen gegevens (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN), daardoor kan ik niet zien of er inderdaad een wijziging open staat.


Nee , het was wel bovenstaande probleem. Alleen is dit nu omdat het zichtbaar is geworden veranderd in dit probleem.

Ik heb wel sinds kort pas kpn mobiel . Misschien dat het na deze maand kan dan ik wacht het even af .

Ps gegevens zijn bijgewerkt en ik had geen wijziging aangevraagd


Aha, een nieuw abonnement, dat verklaart het denk ik.
Een mobiel abonnement kan je maandelijks aanpassen, maar bij een nieuw abonnement kan dat pas  de eerste maand. De wijziging gaat dan in aan het begin van de volgende factuurperiode.


Zo te zien is dat het inderdaad @MartinVDoc, het abonnement is eind vorige maand ingegaan. Na de eerste maand kan je een wijziging doen, nog eventjes wachten dus 🙂


Helaas ... nieuwe maand . Zelfde melding


Het is nog niet de nieuwe maand @MartinVDoc, het abonnement is ingegaan op 26-5. Na 26-6 zal het mogelijk worden dus.