Skip to main content
Geachte heer/mevrouw,



Ik heb bij KPN een mobiel abonnement met toestel dat loopt tot februari 2020, maar aangezien ik een volledige studie in het buitenland ga volgen (die inmiddels al begonnen is) heb ik meerdere malen (3 september, 10 september en nu 19 september) een aanvraag ingediend om mijn contract vervroegd te beëindigen. Ik heb echter geen enkele keer reactie ontvangen van KPN, terwijl ik na contact met de klantenservice erachter kwam dat de eerste aanvraag wel degelijk was verwerkt en op onjuiste gronden afgewezen. Van de klantenservice heb ik alleen te horen gekregen om nogmaals een aanvraag in te dienen. Inmiddels ben ik al naar het buitenland verhuisd en kan ik de klantenservice niet meer bereiken. Ik vroeg me af of een medewerker van KPN iets zou kunnen doen om dit probleem na drie weken eindelijk op te lossen.



Met vriendelijke groet,



Justus Schotanus
Woonde jij vroeger niet in de regio Emmen?



Voor een oplossing van jouw probleem : Vul even het profiel op dit forum. Een moderator van KPN kan jou dan verder helpen.
Hoi Justus, welkom op het forum.



Ik denk graag met je mee. Hoe heb je precies dit geprobeerd om op te zeggen en welke bewijsstukken heb je meegestuurd?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Justus, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.