Skip to main content
Beantwoord

Geen reactie op gemelde schade aan telefoon en TV ontvanger is langzaam

  • January 7, 2021
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Heb schade aan mijn mobiel, gemeld en alles ingevuld en nu zijn we drie weken verder maar nog geen enkele reactie

En de tv reageert zo traag om bijv op de tv gids te kijken .

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Misslittle, welkom op het forum!
De langzame software is een beknd issue, dit zijn we momenteel met een update aan het oplossen. 
Meer informatie daarover kun je vinden in dit topic:
 

 

Wat betreft de reparatie, kan ik helaas niet zo veel inzien.
Heb je je toestel ook al opgestuurd? Als het goed is krijg je daarbij een bevestigingsmail met een contacttelefoonnummer van de juiste afdeling en een link om je reparatie te volgen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2021

Hoi @Misslittle, welkom op het forum!
De langzame software is een beknd issue, dit zijn we momenteel met een update aan het oplossen. 
Meer informatie daarover kun je vinden in dit topic:
 

 

Wat betreft de reparatie, kan ik helaas niet zo veel inzien.
Heb je je toestel ook al opgestuurd? Als het goed is krijg je daarbij een bevestigingsmail met een contacttelefoonnummer van de juiste afdeling en een link om je reparatie te volgen.