Skip to main content
Beantwoord

Geen service in het buitenland

  • February 1, 2020
  • 1 reactie
  • 228 keer bekeken

LottJess
Nieuwkomer

Hallo,

Elke keer als ik de grens overga doet mijn telefoon niets meer, geen bereik, geen internet, niet kunnen bellen of gebeld worden, echt helemaal niets.

Heb alles geprobeerd, zoals in een andere telefoon de simkaart doen werkt niet, een buitenlandbundel kopen werkt niet, handmatig andere netwerken aanklikken werkt niet. Ik ben radeloos.

Heb hier al meerdere keren contact telefonisch over gehad en elke keer wordt er gezegt “nu is het opgelost”.

Nou niet dus, zelfs 20 minuten over de grens is al te ver om mijn telefoon het te laten doen.

Graag zou ik hier een oplossing voor willen. Ik hoor graag van jullie.

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @LottJess, welkom hier.

Het is dus tot op heden niet gelukt om in het buitenland een netwerk te krijgen. Je hebt hier al veel contact over gehad. Ik zag dat er nog een blokkade op jouw aansluiting staat. Deze heb ik nu aangepast. Na het uit en weer aanzetten van jouw toestel zou het opgelost moeten zijn. Collega's hebben dat al vaker gezegd. Dus hopelijk springt het niet weer terug. Ik hoor graag van je als je weer in het buitenland bent of het nu wel werkt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2020

Hoi @LottJess, welkom hier.

Het is dus tot op heden niet gelukt om in het buitenland een netwerk te krijgen. Je hebt hier al veel contact over gehad. Ik zag dat er nog een blokkade op jouw aansluiting staat. Deze heb ik nu aangepast. Na het uit en weer aanzetten van jouw toestel zou het opgelost moeten zijn. Collega's hebben dat al vaker gezegd. Dus hopelijk springt het niet weer terug. Ik hoor graag van je als je weer in het buitenland bent of het nu wel werkt.