Skip to main content

Beste KPN,

Vandaag ging mijn nieuwe abbonoment met KPN in. Momenteel zit ik een halfjaar in het buitenland (binnen de EU), maar bij het instellen van de nieuwe SIM lukt het maar niet om service te krijgen. Ik ben ALLE stappen die ik op het forum, binnen het onderwerp ‘geen internet in het buitenland’, en daarbuiten kan vinden nagegaan en uitgevoerd maar nogsteeds geen success. Bellen kan ik niet en er is geen andere manier om contact op te nemen met de klanten service. Gezien ik geen service heb kan ik ook niet mijn abonnement verbinden met mijn KPN account.

Kan dit opgelost worden? 

 

Ojee @F.J.M, wat jammer dat het zo moeizaam gaat om je simkaart actief te krijgen 😬

Heb je een fysieke simkaart ontvangen of wil je een E-sim activeren bij je nieuwe abonnement? Bij welke stap gaat het precies mis? Hoe ver kom je en krijg je misschien ergens een foutmelding te zien?

Mocht je contact met ons op willen nemen voor verdere hulp en dat lukt telefonisch niet, dan zou je ons eventueel ook kunnen benaderen via onze social media kanalen!


Reageer