Skip to main content

Beste lezer,

hier is al eerder over geschreven, ik heb geen service in Ierland. Ik alles al geprobeerd wat eerder als oplossing is beschreven maar het werkt niet. Inderdaad als ik mijn telefoon uit en weer aan zet heb ik even wel service. Ik zou het graag opgelost zien, iemand een idee?

kan het er misschien aan liggen dat ik in de instellingen bij mobiele data niets ingevuld heb staan bij APN, gebruikersnaam en wachtwoord?

groeten, jill 

Goedemiddag @Floortjeblankendaal! Welkom, vervelend dat je geen service in Ierland hebt. Je kunt helemaal niet bellen, gebeld worden en/of gebruik maken van mobiele data?

Kun je in Nederland wel gebruik maken van mobiele data? Bij de Acces Point Name (APN) moet wel wat ingesteld staan, anders kan jouw toestel geen verbinding maken met een mobiel datanetwerk. Je kunt bij de APN internet invullen, geen gebruikersnaam of wachtwoord, daarnaast moet de optie (data)roaming aan staan in het toestel. Het verschilt per toestel waar deze opties staan, check eventueel de KPN Toestelhulp.

Als je dit zo ingesteld hebt, lukt het dan wel om een verbinding te maken met mobiel internet?

Zo niet, wat als je handmatig verbinding maakt met een ander beschikbaar netwerk? Ik lees graag je bevindingen!


Dag Shyrin,

het euvel is opgelost. Een collega van je heeft iets gedaan waardoor ik weer helemaal in the air ben. 
 

sorry, dat had ik hier even moeten melden. 
 

groeten Jill


Oh, wat fijn dat het opgelost is en je weer bereikbaar bent! Geen sorry, blij dat je dit alsnog even laat weten! :blush: