Skip to main content
Beantwoord

Geen service met iPhone 11

  • 14 September 2024
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Helaas kamp ook ik met het probleem, buiten wifi kan ik niet bellen of gebeld worden, kpn bied geen oplossing, maar wachten er achteraan sluiten “er zijn nog 10.000” wachten voor je. Het is een schandaal dat kpn geen oplossing bied kan dus gezegd niet bellen of gebeld worden waardoor er vervelde situaties zijn! KPN rekent zich 3 weken de tijd toe om eens te bekijken of en hoe ze het oplossen, ik kan niet 3 weken niet bereikbaar zijn maar blijkbaar heeft kpn daar geen boodschap aan. Wie heeft er een oplossing?

Er zijn klanten met deze problematiek die al bijna een half jaar wachten op een echte oplossing @Paulk65 . Het enige waar kpn duidelijk in is, is ‘bellen om een ticket aan te laten maken’. Of dat daadwerkelijk aangemaakt wordt en wat er daarna gebeurt is afwachten. Maar, aangezien kpn niet eens in staat om een bevestiging van het aanmaken van een ticket te sturen, laat staan dat ze een groot technisch probleem snel op kunnen te lossen, maar je abonnementskosten incasseren gaat probleemloos.

Als je snel weer bereikbaar wilt zijn en zelf kunnen bellen: laat je telefoon checken bij Apple. Grote kans dat er niets mee is. Koop vervolgens een prepaid kaartje van Odido of Vodafone of sluit een sim-only abonnement af. En laat kpn lekker ba…en.


Tsja eens kijken of Apple iets kan oplossen, inmiddels ook de juridische afdeling van de consumentenbond ingeschakeld om stappen te ondernemen. 


Ze doen net alsof ze elke ticket afzonderlijk moeten analyseren en behandelen. Dat kost veel tijd, ja.

Het probleem is bekend, gooi alle klachten direct op de grote lijst en werk die lijst zo snel mogelijk af. Als mensen met een iPhone 11 problemen hebben sinds juni, dan is de kans zéér groot dat het om het bekende netwerkprobleem gaat. Het kost KPN bakken met geld om die enkele persoon eruit te vissen waarbij het probleem iets anders is. Direct de telefoon omruilen is denk ik gewoon goedkoper, want nu kost het zoveel extra tijd voor de mensen achter de helpdesk… en het zorgt ook voor veel frustratie bij de klanten.


Helemaal eens maar kpn legt liever de schuld bij een ander zodat hun probleem jou probleem wordt. 


Reageer