Skip to main content

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnen gekregen, want ik was mijn vorige telefoon incl sim verloren. Ik heb een ander toestel en inmiddels ook een nieuwe simkaart. Ik heb deze 2u geleden geactiveerd, maar ik heb nog steeds geen service.

 

zouden jullie mij kunnen helpen?

 

Ha @Teun1985, welkom! Nu nog steeds niets? Heb je je toestel eens uit en aan gedaan? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s) én onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende simkaartnummer zetten? Dit is allemaal alleen inzichtelijk voor jou en KPN.


Hoi Marcia, ik heb mijn gegevens aangevuld. Alleen mijn klanten nr niet. Waar kan ik dit vinden? 
 

Ik heb nog steeds geen service. Ik heb wel mijn vorige simkaart geblokkeerd. Kan dit er iets mee te maken hebben?


Er staat overigens wel in mijn account dat het nummer nog geblokkeerd is. Als ik deblokkeer dan staat er dat dat niet kan omdat de vorige wijziging nog niet is verwerkt.


Bedankt! Ik zie dat de order is vastgelopen en dat is heel erg vervelend, helemaal nu in de avond. Dit betekent namelijk dat deze handmatig opgepakt moet worden en dat gebeurt morgen vanaf 8 uur weer. In de loop van de ochtend zou het dus moeten werken! Je kunt dan het beste af en toe even je telefoon uit en weer aan zetten. Mocht het morgen na 12 uur nog niet werken, wil je het me dan laten weten? Excuses voor dit ongemak!


Oke, bedankt voor de info. Ik laat het je weten als hij het morgen nog niet doet.

Fijne avond.


Van hetzelfde!


Hallo, ik heb nog steeds geen service..


Duurt wel lang. Er zit inderdaad een blokkade op en nu is de opdracht gegeven om die er weer af te halen. Ik heb een collega gemaild met het verzoek om dit te bespoedigen.

Zodra ik een reactie van hem heb, laat ik dat weten.


Mijn collega kan het niet bespoedigen. We zullen moeten afwachten tot het proces is doorlopen. Uiteraard hoop ik dat dat nu heel snel gaat gebeuren.


Oke, gaat het nog wel vandaag gebeuren denk je?


Ik hoop het van harte, ik kan het alleen niet garanderen.


Zou je me uit kunnen leggen wat nu precies get probleem is?


Ik zou graag een update willen hebben, want ik heb nu inmiddels al 4 dagen geen bereik. Ik heb dat voor mijn werk wel hard nodig. 
 

Of hebben jullie een helpdesk telefoon nummer? Ik kan dat nergens vinden in ieder geval.

 


Excuses, ik zie dat hij het weer doet!


Hey @Teun1985, wat fijn dat het is opgelost 🙂 Dank voor je terugkoppeling!