Skip to main content

Vandaag hele dag geen service KPN voor heel Monnickendam. KPN geeft geen storing aan, die is er dus wel. Graag oplossen!!!

Beste @Jet1662, welkom! Ik zie inderdaad ook geen storing, wat ervaar je precies? En begrijp ik goed dat er ook nog anderen met problemen zijn? Heb jij je toestel al eens uit en weer aangezet? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 


Op dit moment is het bereik weer oke. 


Wij ervaren hetzelfde in Monnickendam, gister hele dag geen bereik en nu maximaal 1 streepje, wat is er aan de hand?Toestel al uit en aangezet, partner ervaart hetzelfde probleem

 


Hey @KPNMonnickendam, welkom op het KPN forum. Ook ik zie geen storing actief in Monnickendam. Op onze site: Problemen, Onderhoud & Storingen kun je zien of er in een bepaald gebied iets speelt. Ook komen er niet veel klachten over binnen uit dat gebied. Je ziet nu 1 signaalstreepje, maar verder wel bereikbaar? 


Hoi , ik heb een bericht ontvangen van KPN dat er onderhoud wordt gepleegd aan de zendmasten tm 16-3, ik heb nu 3 streepjes bereik en kan gewoon bellen 


Oh gelukkig maar. Dank voor je update!