Skip to main content

Geen service na aanpassing netwerkinstellingen mobiel netwerk

• March 31, 2026
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik kreeg gister bericht van KPN dat mijn netwerkinstellingen zijn aangepast, direct daarna had ik geen service meer. 
Ten eerste, heb ik nooit een verandering aangevraagd. 
Ten tweede, staat er in “start opnieuw op en alles werkt direct weer”. 
Ik ben nu bijna 15 uur verder. 8 keer opnieuw opgestart, m’n telefoon geupdate. 4 keer in de live chat geweest waar ze zeggen “ja we gaan je bellen”. Jokes on you, ik kan niet bellen of gebeld worden. Anders had ik jullie al lang al gebeld!

Er staat ook dat er geen storing is, op mijn adres. Ik zit nu op de wifi van thuis. Maar ik betaal voor, bellen, sms’en en 5g buiten de deur. Ik heb helemaal NIKS, morgen begin ik bij m’n nieuwe baan, ik moest iets regelen, ik zou een sms krijgen als verificatie code. Maar ik kan uiteraard niks ontvangen. Ik hoop dat jullie er snel iets mee kunnen doen! Want ik word hier toch gek van!

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

Hallo ​@Gwendolyn Heuvelman , welkom op de community. Heel vervelend als de dag voor je nieuwe baan je telefoon ineens niet meer werkt!

Je kan alvast in je profiel je privégegevens invullen, zodat een KPN-moderator je sneller kan helpen.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Gwendolyn Heuvelman . Welkom hier.

Wat een merkwaardige situatie.  Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er aan de hand is.  Wat voor mobiel abonnement hebt je precies?