Skip to main content
Beantwoord

Geen service na omzetting prepaid naar abonnement

  • September 2, 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen. Ik wissel van abonnement (Ik ga van prepaid naar een abonnement met toestel) hiervoor krijg ik een smsje, maar nu heb ik geen service en kan ik geen smsje krijgen. (Deze krijg ik overigens van KPN). Wat moet ik nu doen om mijn nieuwe abonnement te installeren?

 

Groet,

 

Roos

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Roos-Marije, welkom! Vaak is het even uit en weer aan zetten van je telefoon voldoende. Kan je dat eens doen? Je hebt geen nieuwe simkaart gekregen? Als het nog niet gelukt is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende simkaartnummer zetten? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2020

Ha @Roos-Marije, welkom! Vaak is het even uit en weer aan zetten van je telefoon voldoende. Kan je dat eens doen? Je hebt geen nieuwe simkaart gekregen? Als het nog niet gelukt is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende simkaartnummer zetten? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2020

Je had helemaal gelijk. Iets meer geduld hebben de volgende keer. Bedankt trouwens voor de snelle reactie!