Skip to main content

Was telfort klant , heb sinds vandaag geen service meer wel WiFi in huis . Hoe kan dit ? En hoe krijg ik kpn netwerk?

Ben / was telfort klant met een alles in 1 pakket, erg te vrede  tot dat het overging naar kpn.  WiFi in huis prima maar als ik de WiFi uit zet is het nu een E of geen verbinding. Buiten helemaal beroerd.   Met telfort hadden we zelf 4G . Het ligt niet aan mijn mobiel want mijn partner heeft hetzelfde probleem. 
Hoe kan dit?

 

Admin: tweede topic samengevoegd met je bestaande topic


Hoi Troika, welkom op het forum. 

De overstap van Telfort van KPN zou hier geen invloed op moeten hebben. Je hebt dus geen enkele bereik meer? Geen internet en je kunt ook niet meer bellen?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 


Heb sinds gistermiddag cq avond buiten 3 g en soms 4G  alleen nu begint m’n internet op de pc te ….. zegt geen verbinding te hebben maar WiFi symbool staat er wel.  Volgens mij zitten we nog tot juni of zo bij telfort  qua internet thuis( we hebben zo een alles in 1 pakket). Profiel zo goed mogelijk ingevuld weet van sommige dingen niet uit m’n hoofd.


Hallo @Troika , je thuisabo bij Telfort wordt pas medio dit jaar overgezet naar KPN, dus vragen daarover kun je het beste bij het Telfort forum plaatsen.

 


Hallo @Troika , je thuisabo bij Telfort wordt pas medio dit jaar overgezet naar KPN, dus vragen daarover kun je het beste bij het Telfort forum plaatsen.

Dit is juist. 

Wat je mobiel betreft; heb je overal slecht bereik of alleen thuis? Dit om te achterhalen of het een mastprobleem is op die locatie of dat het toch aan de simkaart/instellingen ligt. 


Op het moment is het wisselend. Zelf heb ik sinds kort kpn bij m’n WiFisymbool staan en mijn partner telfort. Maar buiten is het van geen dan 3G en dan weer 4G.  Als ik die test doe van de kpn thuistap geef die aan dat ik het kastje niet heb aangesloten. En dat terwijl alle lampjes branden.


Ok, laten we dit even verduidelijken. Dit zijn namelijk 2 losse problemen. 

WiFi en 4G bereik. 

Laten we met 4G en bereik beginnen. Als je WiFi op je mobiel helemaal uit zet thuis. Dan heb je dus binnen en buiten slecht bereik? En nogmaals de vraag, heb je dit overal (werk/andere locaties) of alleen tuis?

Â