Skip to main content
Beantwoord

Geen sim kaart

  • December 15, 2020
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

markoes89
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

hallo,

 

mijn nummer is overgezet, maar ik heb nog geen KPN SIM kaart……

 

gisteren heb ik de telefoon besteld

Beste antwoord door Rutger van KPN

@markoes89  Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk per post. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 15, 2020

Hi @markoes89 en van harte welkom op ons forum. Dat wordt lastig bellen zo…. Ik wil graag uitzoeken wat de status van jouw bestelling is. Wil jij de volgende gegevens invullen in jouw profiel: mobiel nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 3 nummers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? De gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators.
Graag even hier een seintje, zodat we voor je aan de slag kunnen!


markoes89
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 15, 2020

bij deze een seintje.

 

bank rekeningnummer kan ik nog niet invullen

 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 15, 2020

@markoes89  Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld, deze ontvang je zo snel mogelijk per post. 


markoes89
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 21, 2020

Geachte heer/mevrouw,

Zie bij gevoegd contract. hoe kan ik uberhapt een PDF file toesturen?

 

Vriendelijk bedankt.

 

met vriendelijke groet,

Mark Bakker

06 ********

 

Adres:****

Geboortdatum.****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@markoes89 Ik heb je reactie even aangepast, er stonden namelijk erg veel prive gegevens in en dit is een openbaar forum :) 

Wat is je vraag precies in je laatste reactie?