Skip to main content
Beantwoord

Geen Simkaart ontvangen

  • December 31, 2019
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Ronnykasten1968
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

19 december zou de simkaart opgestuurd zijn maar nog steeds niet ontvangen. Het gaat om bestelling *********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Paul van KPN

Dag Paul,

 

Heb ik gedaan en het gaat om een nieuwe bestelling. 

Duidelijk verhaal. Ik heb gekeken en zie dat je die simkaart al zou moeten hebben ontvangen inderdaad. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd die je binnen 3 werkdagen zou moeten ontvangen. Laat je weten of dat gebeurt?

 

Zie ook: https://mijnbestelling.kpn.com/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 31, 2019

Hi @Ronnykasten1968, welkom. Gaat het hier om een nieuwe bestelling, of om een verlenging? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ronnykasten1968
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Dag Paul,

 

Heb ik gedaan en het gaat om een nieuwe bestelling. 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2019

Dag Paul,

 

Heb ik gedaan en het gaat om een nieuwe bestelling. 

Duidelijk verhaal. Ik heb gekeken en zie dat je die simkaart al zou moeten hebben ontvangen inderdaad. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd die je binnen 3 werkdagen zou moeten ontvangen. Laat je weten of dat gebeurt?

 

Zie ook: https://mijnbestelling.kpn.com/


Ronnykasten1968
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Dank je Paul, een mooie jaarwisseling en een goed dronken begin van 2020 (-:


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 31, 2019

Haha, graag gedaan. Insgelijks! En als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.