Skip to main content
Beantwoord

Geen simkaart ontvangen

  • January 2, 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Goedemorgen, 

ik heb een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. 
gaat rond 13 januari in maar ik heb geen simkaart ontvangen. Kunnen jullie mij helpen? 
 

gr Mariëlle Altena 

Beste antwoord door Bart_

Ha @Mariellealtena Dan kijk ik graag voor je na wat er aan de hand is. Ik heb dan wel enkele gegevens van je nodig. Maak je misschien gebruik van nummerbehoud? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en het betreffende mobiele nummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2020

Ha @Mariellealtena Dan kijk ik graag voor je na wat er aan de hand is. Ik heb dan wel enkele gegevens van je nodig. Maak je misschien gebruik van nummerbehoud? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en het betreffende mobiele nummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 6, 2020

Hallo @Mariellealtena Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgelost. Als je toch nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag.