Skip to main content

Om te beginnen, totale spijt dat ik voor KPN heb gekozen. Tijdens de telefonische verkoop zijn er beloftes gemaakt die niet nagekomen werden met alle gevolgen van dien. 

Ik heb mobiel en vast internet besteld, de drama met het vaste internet zal ik jullie besparen. Dat is inmiddels opgelost.

Ik heb een simonly (esim) besteld met nummerbehoud. Medewerker gaf aan dat ik geen sim zou ontvangen, maar dat alles online geregeld kon worden. Tot mijn verbazing ontvang ik mailtjes dat mijn simkaart onderweg was. Nooit een simkaart ontvangen, maar bleef mailtjes ontvangen dat ik mijn simkaart moest activeren (ook met nummerbehoud?) Dit is op een gegeven moment automatisch gebeurd. Ik heb gebeld en gevraagd om de order te annuleren. “meneer dat kan niet, uw 14 dagen zijn verstreken.” Daarna vroeg ik hoe dat mogelijk is omdat ik NOOIT een simkaart heb ontvangen. Tsjah meneer… werd er gezegd.

Uiteindelijk werd mij geadviseerd dat ik naar de KPN winkel kon gaan om mijn simkaart op te halen, zodat ik niet onbereikbaar ben op de datum van portering (25 september). Eenmaal in de de winkel werd ik vol verbazing aangekeken en werd er gezegd dat ze mij geen simkaart kunnen geven totdat ik geporteerd ben. Het nummer wordt zakelijk dagelijks gebruikt, dit kan ik mij niet permitteren!

Grootste fout ooit ik heb begaan om van mijn vertrouwde T-Mobile over te stappen naar dit chaotische bedrijf. Niemand is consistent en ik blijf van het kastje naar de muur gestuurd worden. 

IK WIL EEN OPLOSSING en dat ik per direct wordt gecontact. Deze manier van zaken is ongeoorloofd!

Zelfs hier geen reactie. Typisch. Maandag word ik overgezet en zal ik onbereikbaar zijn. Ik heb hulp nodig!


Waar ik bang voor was is gebeurd. Ben geporteerd en ben niet bereikbaar. De KPN winkel gaat pas 13:00 uur open en online sim swap lukt niet in verband met een validatie sms. Vreselijk dat niemand hier reageert, het frustreert alleen maar meer. Klotebedrijf.


Waar ik bang voor was is gebeurd. Ben geporteerd en ben niet bereikbaar. De KPN winkel gaat pas 13:00 uur open en online sim swap lukt niet in verband met een validatie sms. Vreselijk dat niemand hier reageert, het frustreert alleen maar meer. Klotebedrijf.

Jammer dat het zo loopt @imwhizzle , maar over een goed uur is het al 13u00, dan moet het alsnog goed komen.

 

 


Wat voor klote opmerking is dat? Kan iemand mij NU helpen? Op zijn minst mijn nummer koppelen aan MijnKPN. Ik WERK met dat nummer


Wat voor klote opmerking is dat? Kan iemand mij NU helpen? Op zijn minst mijn nummer koppelen aan MijnKPN. Ik WERK met dat nummer

Hallo @imwhizzle jammer dat je dat zo opvat. Dan kun je beter even bellen met 0800 0402 voor een snellere oplossing.

 


Wat voor klote opmerking is dat? Kan iemand mij NU helpen? Op zijn minst mijn nummer koppelen aan MijnKPN. Ik WERK met dat nummer

Hallo @imwhizzle jammer dat je dat zo opvat. Dan kun je beter even bellen met 0800 0402 voor een snellere oplossing.

 

Bellen????? Zonder werkende telefoon???? Hoe dan? 


Alles is gelukt. 


Wat voor klote opmerking is dat? Kan iemand mij NU helpen? Op zijn minst mijn nummer koppelen aan MijnKPN. Ik WERK met dat nummer

Hallo @imwhizzle jammer dat je dat zo opvat. Dan kun je beter even bellen met 0800 0402 voor een snellere oplossing.

 

Bellen????? Zonder werkende telefoon???? Hoe dan? 

Met een vaste telefoon @Rv3 , of de telefoon van een collega.

 


Alles is opgelost. Korte opsomming, veel beloftes die niet nagekomen zijn. Zelf erachter aangaan om pleisters te plakken. Geen goede verwachting management. Drama om alles goed te krijgen. Het is uiteindelijk allemaal gelukt. Ik hoop dat de diensten wel goed zijn. Gelukkig heb ik een 12 maanden overeenkomst.