Skip to main content

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt naar KPN vanuit een andere provider met nummerbehoud, alles door KPN geregeld.
Echter heb ik nog geen nieuwe simkaart ontvangen van KPN . 
Kunnen jullie mij vertelken hoe het kan dat ik geen KPN simkaart heb ontvangen nog en krijg ik deze dagen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Freddy1 1, welkom op ons forum! 
Die simkaart had je inmiddels allang moeten hebben volgens mij! Heb je verder wel iets ontvangen? Is het nummer ook al overgezet?
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


De telefoon heb ik wel vrij snel ontvangen 


Goedemorgen @Freddy1 1, ik heb nog iets meer gegevens van je nodig om met je mee te kijken.  
Zou je het 06-nummer waar het over gaat nog willen vermelden in je profiel onder “persoonlijke opmerkingen”?


Gedaan


Bedankt voor de gegevens @Freddy1 1, ik zie dat dit nummer besteld is met een E-sim. Dat verklaart waarom je geen fysieke simkaart hebt gekregen.
Als je inlogt in je Mijn Bestelling kun je alle berichten hierover terugvinden. Kort samengevat is het de bedoeling dat je nu de E-sim activeert met je tijdelijke nummer.

1. Maak een KPN ID aan
2. Koppel je bestelling aan je KPN ID
3. Download de MijnKPN app op je (nieuwe) toestel en log in met je KPN ID
4. Volg de stappen om e-sim direct te downloaden

Zodra je eigen nummer dan 16-06 overgezet wordt vervangt deze je tijdelijke nummer.

Als het niet lukt je E-sim te activeren kun je een fysieke simkaart aanvragen.
Dit kan ook via de app, je MijnKPN of Vervangende simkaart aanvragen. Als ook dát niet lukt kun je hierover met ons bellen op 0800-0402,chatten via www.kpn.com/service of langs een winkel


Ik kan niet inloggen op mijn bestelling want ze hebben mijn e-mail adres verkeerd genoteerd en had echt aan gegeven dat ik een Sim kaart wou  

dit omdat mijn telefoon regelmatig stuk gaat op mijn werk 

de bestelling is telefonisch gemaakt 


Ah duidelijk. Dan weten we nu in ieder geval waar het mis is gegaan! 
Helaas is dan de enige manier om dit te herstellen dus door een vervangende simkaart aan te vragen.
Hiervoor kun je met ons bellen op 0800-0402,chatten via www.kpn.com/service of langs een winkel