Skip to main content

Hay Liroy, goeie vraag. Klopt, je kunt de SMS-notificatie (alleen) aanzetten via de voicemail. Het voicemailplatform verstuurt een SMS'berichtje als er geen voicemailbericht door de beller wordt ingesproken. Maar je kunt ook de SMS-notificatie bij gemiste oproepen activeren zonder de voicemail in te schakelen! Hoe je dat doet? Bel naar Voicemail op 1233 en kies:

  • Optie 2️⃣ (Bellers mogen geen berichten inspreken. Dus voicemail uit)
  • Optie 2️⃣ (Instellingen)
  • Optie 4️⃣ (Notificatie instellingen)
  • Optie 2️⃣ (SMS na gemiste oproep)
  • Optie 1️⃣ (SMS notificatie aanzetten bij 'gemiste oproep')


Bellen naar de Voicemail kost je het lokale tarief (belminuten). Als je bovenstaande volgt staat je voicemail uit en de SMS-notificatie aan. Het ontvangen van een SMS bij Gemiste Oproep is kosteloos.

Ik zie graag je reactie tegemoet 🙂

 

Ik heb bovenstaand doorlopen en ingesteld bijna 20 uur geleden, maar ontvang geen sms bericht bij gemiste oproepen op het moment dat ik in gesprek ben. Bovenstaand heb ik in het voicemail menu gecheckt en staat goed ingesteld. Enig idee waarom ik niets ontvang?

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

 

Ha @registreer, welkom! Wat vreemd, het zou gewoon moeten werken zo. Maak jij gebruik van Visual Voicemail? Het kan zijn dat de sms’jes daardoor niet verstuurd worden. Wil je dat eens controleren? Wat voor telefoon heb je? En wil je je 06-nummer en adres eens in je forumprofiel zetten? Dan kijk ik graag met je mee. 


Hoi! Ik geen geen visual voicemail. Ik heb de gegevens bijgewerkt in mijn profiel.


Bedankt! Ik zie ook niets vreemds, dus ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Mijn collega's nemen binnen een paar werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?