Skip to main content
Vraag

Geen SMS ontvangen uit Tsjechië maar wel uit Roemenie

• January 2, 2026
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik ontvang geen sms'jes uit Tsjechië.

Ik ontvang wel sms'jes uit Nederland en Roemenië, en bovendien ontvangt mijn telefoon wel sms'jes met een andere simkaart (ook van KPN).

Het probleem doet zich alleen voor met mijn nummer, en ik ben pas een week geleden overgestapt naar KPN.
(SMS is ook niet in spam)

5 reacties

JanD
Superuser
  • January 2, 2026

Beste ​@GuyN zie onderstaande link voor mogelijke oplossingen:

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/problemen-sms

Succes

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@GuyN!

Onze community denkt graag met je mee: Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tip van JanD hierboven. Als dat niet lukt of als het niet helpt, maak dan een belafspraak. Dan kan een van mijn collega's van de klantenservice de instellingen voor je nakijken en indien nodig verdere stappen ondernemen. Ik hoop dat het gauw opgelost is!

• January 6, 2026

Het probleem doet zich alleen voor met mijn nummer, en ik ben pas een week geleden overgestapt naar KPN.

Dat doet mij toch vermoeden dat nog niet in alle systemen de nieuwe route bekend is.
Bellen werkt wel ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2026
  1. Bellen werkt wel (naar en van  Tsjechië)
  2. De P De Problemen met sms pagina versturen helpt niet - SMS werk met andere SIM

Ik heb een case met KPN.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Top dat er een case loopt ​@GuyN, ik vermoed bij onze technische dienst. Via die weg kan verder onderzoek gedaan worden - ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid en een oplossing hebt!