Skip to main content

Ik heb een Telfort mobiel account gehad, die is nu omgezet naar KPN. Mijn telefoonnummer van het Telfort account werd altijd doorgeschakeld naar mijn zakelijke nummer. SMSjes kwamen hierbij niet door, alleen oproepen. Nu heb ik een KPN-ID gemaakt en probeer ik een product te koppelen; mijn oude Telfort nummer. Ik krijg alleen de smsjes niet ter verificatie, dus kan ik mijn product niet koppelen. Iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen?

Goedemorgen @gvandam, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je hoeft het product niet opnieuw te koppelen, je kan inloggen op MijnKPN met je MijnTelfort gegevens (Telfort ID). Dus gewoon dezelfde inloggegevens die je al had voor Telfort, kan je nu voor KPN gebruiken! Dit om de overgang wat makkelijker te maken voor de klanten!

Wil je eens controleren of je in de MijnKPN omgeving kan met je e-mailadres en wachtwoord van MijnTelfort? :smile:

Meer informatie over doorschakelen kan je ook vinden op onze website!


Hoi Susan,

Dank voor je reactie. Helaas lukt het niet om met mijn MijnTelfort gegevens in te loggen in MijnKPN. Ik krijg de volgende (standaard) foutmelding:

Uw gebruikersnaam is onjuist of verouderd. Indien u nog niet inlogt met een e-mailadres, dient u zich opnieuw te registreren voor MijnKPN.

Misschien komt dat omdat ik bij Telfort altijd inlogde met mijn telefoonnummer, in plaats van met een gebruikersnaam?

 

Hoe nu verder?


Hallo @gvandam , een KPN ID aanmaken met een e-mailadres en wachtwoord en dan het mobiele nummer daaraan koppelen.

 


@gvandam voordat Telfort ID kwam kon je inloggen met het mobiele nummer inderdaad. Maar als het goed is daarna gewoon met e-mailadres. In ieder geval, wat Jan hierboven aangeeft klopt. Je moet dan even een nieuwe KPN ID aanmaken met jouw gegevens om in te kunnen loggen en je gegeven te kunnen inzien! Heb je dit inmiddels gedaan en is dit gelukt?


Reageer