Skip to main content
@Fritsk ik kom er vandaag achter dat bij mijn verlenging de gratis spotify is vervallen, heeft niemand tegen me verteld toen ik ging verlengen voor 2 jaar! Baal er behoorlijk van dat het nu dus 24 keer 8,99 = 215 euro duurder is geworden ☹️



*Admin: reactie verplaatst, eigen topic aangemaakt.

Goedenavond YCM007, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.



Op het moment van verlengen, had dit uiteraard verteld moeten worden. Het is zeer spijtig wanneer dit niet gebeurd is tijdens jouw verlenging 😞 Maar ook in het overzicht, de bevestiging van de verlenging, zou je dit terug moeten zien. Daarom raad ik altijd aan om je bevestiging te controleren op juistheid en of je niks mist. Achteraf kunnen we hier namelijk, los van onze excuses aanbieden, niet zoveel aan doen.



Is de verlenging de afgelopen 14 dagen aangevraagd, dan kan je de verlenging nog laten annuleren. Dit kan via 0800-0105 of onze LiveChat functie. Na die 14 dagen (van aanvragen, niet per se 14 dagen na ingangsdatum) is dit helaas niet meer mogelijk.



Een optie zou misschien nog kunnen zijn om Spotify Family af te nemen, indien je meerdere personen op het adres hebt wonen die gebruik willen maken van Spotify Premium. Dit kost je € 13,99 per maand, maar dan kunnen er wel tot en met 6 accounts (!) worden aangemaakt en gebruikt.
@Susan wat fijn dat je reageert! Ik had het idd moeten checken en had het niet door omdat mijn spotify het nog maanden gedaan heeft. Ik bekijk de opties even, nogmaals dank voor je reactie, een beetje medeleven doet me veel goed! 😊

Reageer