Skip to main content

Beste …

 

Ik ervaar dezelfde problemen als boven genoemd is. Heb de app geïnstalleerd en het heeft even gewerkt, daarna niet meer kunnen gebruiken. Ook niet na een paar keer een sms gestuurd te hebben. Kunt u dit voor mij na kijken?

Vriendelijke groeten

Admin: bericht afgesplitst van dit topic.

Welkom @Cocoro! Sorry voor de (hele) late reactie. Ik kijk voor je na of er een instelling verkeerd staat en maak, indien nodig, een storingsmelding aan om dit op te lossen. Kun je jouw 06- nummer,  postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?


Admin: privégegevens verplaatst naar profiel ivm privacy


Dank! Welk merk+type toestel gebruik je? Ik maak een melding aan voor de technische dienst om dit te onderzoeken.


Motorola

Moto G Play

Versie 7.1.1

 


Dank! Op dit moment staat de voicemail uitgeschakeld. Kun je de voicemail eerst inschakelen (zie Voicemail instellen en gebruiken op Mobiel | KPN) en het vervolgens nog eens proberen?


Hallo

Ondertussen heb ik een aantal keer geprobeerd aan en uit te schakelen. Het is nog niet gelukt om mijn voicemail af te luisteren .

Mvg Colien Cogenbach


Ha Colien, goed dat je je weer meldt hier. Ik begrijp goed dat je, door 12331 te bellen, de voicemail weer aangezet hebt? Krijgt iemand die jou belt, wanneer jij niet opneemt, nu ook de Voicemail te horen? En wat gebeurt er als jij met 1233 belt? Krijg jij dan je voicemail menu? Advies in ieder geval om de Voicemail app eens volledig te verwijderen en dan bovenstaande eens te doorlopen. Mochten we de boel aan de praat hebben gekregen, dan kunnen we dan de voicemail app gaan installeren. 


Bellen met 1233 is wel mogelijk, dan kan ik wel de voicemail af luisteren. Ik zal de app verwijderen. 


Dan weet je in ieder geval dat dat werkt! Je zou nog eens kunnen proberen om de app opnieuw te installeren. Dan ben ik wel benieuwd of voicemailberichten er daadwerkelijk op binnenkomen. 


Dat heb ik al eens gedaan en dat heeft niet geholpen .


Wat gebeurt er dan precies als je de app geïnstalleerd hebt? Kunnen mensen niets inspreken? Of kan jij het niet afluisteren? Ik ga dan een melding richting onze technische dienst aanmaken, maar dan heb ik iets meer informatie nodig over wat er precies niet werkt.


Ik kan de voicemail niet afluisteren via de app


Maar zie je de voicemail wel staan? Kan je een screenshot plaatsen van wat je wel of niet ziet?