Skip to main content

Vandaag is er in de KPN winkel een telefoon voor mij besteld omdat zij deze niet op voorraad hadden in de winkel. De medewerker zei dat de telefoon morgen thuis wordt geleverd en dat ik de track & trace code ontvang via de email. Nu heb ik via de email een link gekregen waarmee ik mijn bestelling kan volgen. Wanneer ik hierop klik staan er 4 stappen; controleren, verwerking, activeren en afgerond. Echter kom ik niet verder dan stap 2 verwerking. Ik kan ook nergens een track & trace code zien van wanneer mijn telefoon morgen wordt geleverd. Hoe kom ik aan de track & trace code van PostNL? 

Goedenavond @Isabelle1999, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan enkele uren duren voordat er meer zichtbaar is in de omgeving van de bestelstatuspagina. Daarnaast is het afhankelijk van de rest-voorraad of hij inderdaad morgen geleverd kan worden. Zodra het toestel er is, zal je hier bericht van krijgen en meer informatie over de levering.

Mocht ik nog iets voor je kunnen controleren, dan doe ik dat natuurlijk graag! Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en eventueel ordernummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
 
Ik hoor graag van je!


@Isabelle1999, ik heb geen reactie meer gehad. Is je toestel inmiddels al geleverd? Indien ik nog iets voor je kan nakijken dan doe ik dat graag hoor!


Reageer