Skip to main content

goedemorgen, ik ervaar een zelfde probleem. Ik ben in Servie en heb alle hierboven genoemde stappen ook doorlopen. Ik heb wel keurig bereik, maar om een of andere reden toch geen roaming. Ik zie onderstaande. Alle instellingen staan wel goed. Enig idee wat dit kan zijn? ik heb recent mijn abonnement sim only lerlengd btw.

 

Goedemiddag @Jan_vd_V en bedankt voor je bericht!

Als ik het dus goed begrijp, kun je wel bellen & gebeld worden maar ervaar je problemen wanneer je data wilt gebruiken, klopt dat? Heb jij de mogelijkheid om je simkaart eens in een ander toestel te testen (van een reisgenoot bijvoorbeeld) om te kijken of je daarmee tegen hetzelfde probleem aanloopt? Verder kan ik je nog adviseren om dit artikel op onze kennisbank eens door te nemen, wellicht dat je hier nog iets uit kunt halen.


dank voor je reactie. Ik had inderdaad wel verbinding, kon wel bellen, maar kreeg 4G niet aan de lraat. Ik heb echt alles geporbeerd en niks werkte. Uiteindelijk heb ik een alternatief gevonden door bij een locale provider (Yettel) een prepaid simkaart voor 5,- te kopen met 15 GB data. Dat werkte prima.

Inmiddels ben ik in Hongarije, en dus weer in de EU, en nu werkt 4G wel gewoon weer. Snap er niks van.…

 

Ik heb nu wel alleen een buiten EU bundel gekocht die ik niet heb kunnen gebruiken. Is het mogelijk om het bedrag van die bundel terug te krijgen?


dank voor je reactie. Ik had inderdaad wel verbinding, kon wel bellen, maar kreeg 4G niet aan de lraat. Ik heb echt alles geporbeerd en niks werkte. Uiteindelijk heb ik een alternatief gevonden door bij een locale provider (Yettel) een prepaid simkaart voor 5,- te kopen met 15 GB data. Dat werkte prima.

Inmiddels ben ik in Hongarije, en dus weer in de EU, en nu werkt 4G wel gewoon weer. Snap er niks van.…

 

Ik heb nu wel alleen een buiten EU bundel gekocht die ik niet heb kunnen gebruiken. Is het mogelijk om het bedrag van die bundel terug te krijgen?

Jij ook bedankt voor deze terugkoppeling @Jan_vd_V :)

Fijn om te lezen dat het in Hongarije gewoon weer werkt zoals je dat mag verwachten. Als je geen gebruik hebt kunnen maken van de buiten EU bundel dan vergoed ik deze natuurlijk graag voor je. Zou jij voor mij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Hoi @JanZ_ , ik heb het formulier ingevuld. Kan je hier mee verder?


Hoi @JanZ_ , ik heb het formulier ingevuld. Kan je hier mee verder?

Helemaal in orde @Jan_vd_V, dankjewel :)
De kosten voor de buiten EU bundel zullen op je volgende factuur ook meteen weer in mindering worden gebracht, bij deze heb ik dat voor je geregeld!


hartelijk dank, Jan!