Skip to main content

Ik begrijp het niet. Ik betaal wel voor diensten die ik niet krijg. 8 van de 10 telefoongesprekken lukken niet. Parkeer app werkt in meer dan de helft van de keren niet. Navigatie die opeens uitvalt ( zo stond ik laatst in het buitenland in een stad zonder navigatie ) . Ik ben me aan het oriƫnteren op alternatieven. Blijkt dat collega aanbieders ook goede totaalaanbiedingen hebben ( mobiel, tv, internet..) . Tot op heden geen compensatie /oplossing of aanbod van KPN gehad....

Hallo @Avicc, welkom op de communitypagina van KPN. Hier helpen vooral (enthousiaste) KPN klanten elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken indien nodig. Vervelend dat jouw mobiel niet werkt op de manier zoals je dat graag ziet. Navigatie in een onbekende stad lijkt me geen overbodige luxe.

Nu zit er wel een verschil in je mobiele abonnement in Nederland of in het Buitenland. Daarnaast kan je in het buitenland ook nog een splits maken tussen EU, of niet EU. Daar gelden namelijk andere voorwaarden enzovoort. Je verhaal klinkt dat je data op/laag is, of dat het mobiele netwerk in het desbetreffende land gewoon slecht is. We hebben het in Nederland ook echt wel goed voor elkaar vergeleken andere landen.

Zou je wellicht wat meer kunnen vertellen over je abonnement, wat je zelf al geprobeerd hebt? Roaming staat wel aan? Heb je een speciaal buitenland pakket? Welk land? etc. Dan kunnen we je denk ik beter helpen :)


Reageer