Skip to main content

Goedemiddag, hopelijk kan iemand mij helpen.  Ik kan helaas niet bellen naar KPN, omdat ik niet ben verbonden met het netwerk.

Vandaag zou tussen 11 en 13 uur mijn nummer overgaan naar KPN. Toen ik de melding kreeg, heb ik de simkaart erin gedaan. Na 13 uur heb ik opnieuw opgestart maar ik heb nog steeds geen verbinding met het netwerk. Ik heb ook de sim kaart opnieuw in mijn telefoon gedaan, maar ook dat helpt niet. Inloggen in de MijnKPN app werkt ook niet, omdat ik geen SMS code binnenkrijg. 

 

Ik zou graag toch zo snel mogelijk op het netwerk zitten. Wat moet ik doen?

Hoi @Demi Vdb, op dat soort momenten kom je er snel achter hoe afhankelijk je bent van een telefoon! Heb je inmiddels al een oplossing kunnen vinden? Anders vroeg ik me nog wel af of je telefoon met de nieuwe SIM een pincode vraagt. Als dat niet zo is, lijkt het me dat je telefoon de SIM-kaart niet kan lezen.

Misschien een idee om naar een KPN winkel te gaan? Daar kunnen ze je sim eventueel meteen vervangen, ipv dat er een nieuwe opgestuurd moet worden. Of met een andere telefoon de klantenservice bellen?


Je kunt ook via X of Facebook communiceren met de KPN @Demi Vdb 

 

Overigens heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?


Goedemorgen, blijkbaar is er iets misgegaan bij het afsluiten van mijn abonnement. Ik had een fysieke sim meegekregen, maar er was een e-sim voor mij aangemaakt waarvan ik geen gegevens had ontvangen.. uiteindelijk inderdaad naar de winkel geweest en toen was het zo opgelost 😊


Reageer