Skip to main content

Sinds eind december 3 nieuwe abonnement ( hussel ) geen netwerverbinding met telefoons.

Heel veel telefoontjes naar kpn ,  (begin januari ), nieuwe simkaarten en verzoek via wifi te bellen.

Dit lukt dus alleen ( als je wifi verbinding hebt in de buurt).

Soms kun je bellen, dan weer niet, de 1 partij hoort de ander en andersom en de ander weer niet.

Tot op heden toe is het probleem niet opgelost.

Buiten het feit wanneer je in nood zit ( levensbedreigend, ongeluk etc ) niemand kan bereiken omdat je geen netwerkverbinding hebt.

Tickets worden afgesloten nadat je sms krijgt om via wifi te bellen.

Ook wordt er verteld dat er gebeld is recent op 20 januari ( niet te zien op 1 van de telefoons) dan wordt de klacht afgehandeld.

Ik heb vele medewerkers aan de telefoon gehad maar wat mij nog het meest verbaast is dat er afgelopen dinsdag werd verteld nadat ik weer had gebeld dat ik teruggebeld zou worden dat medewerkers die ik daarvoor spraken  niet de waarheid vertelden  en deze meneer wel. Ik moet maar weer geduld hebben en 10  dagen wachten. Heel bijzonder want ik was namelijk heel netjes behandelt door de collega's die ik voor hem had gesproken.

 

Vanmorgen belde ik weer en vervolgens werd er verteld dat er gebeld is recent op 20 januari ( niet te zien op 1 van de telefoons) dan wordt de klacht afgehandeld.

Ook werd mij verteld dat ik dan maar prepaid kaart(en)  zelf moet kopen zodat ik in tijde van een noodsituatie kan bellen.

 

Voor mij is duidelijk dat de masten niet goed zijn afgesteld waardoor ik opeens geen verbinding met het netwerk hebt, want op sommige locatie s heb ik wel netwerkverbinding.

De speciale dienst die mijn probleem wel/niet behandelt ( weet het nu niet meer want tickets worden gewoon afgehandeld zonder dat het probleem is opgelost), want  niemand kan telefonisch of via de mail een contact /bericht sturen naar die speciale afdeling om te informeren of door te verbinden.

 

Mijn vraag is nu wanneer wordt deze klacht serieus genomen en  is de netwerkverbinding van deze 3 abonnementen verbonden.

 

 

 

 

 

 

 

 

Welkom hier @bedenk tijde! Jeetje wat en verhaal. Is er helemaal geen dekking in jouw omgeving? Bij een netwerkklacht/bedekkingsklacht wordt er inderdaad binnen 10 dagen contact gezocht. Belangrijk is wel dat zij een nummer hebben waar ze je op kunnen bereiken. Zo te horen heb je op dit moment helemaal geen bereik/signaal in jouw omgeving. Klopt het dat je in het verleden wel gewoon bereik had?  Of ben je 3 december overgestapt naar ons en had je voorheen een andere provider? 

Als mijn bericht nog op tijd komt (sorry het is hier enorm druk), kijk ik graag even met je mee om antwoord te geven op je vraag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer/06-nummer is voldoende. 

Ik hoor graag van je.