Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb had een telfort abbo en sim en geen volte opties te zien op mijn nokia 7.1

Heb nu net een nieuwe kpn sim besteld en gekregen maar nog steeds geen volte bellen over 4g opties?

 

Alvast bedankt

Hallo @Carstengrevink , komt jouw toestel wel voor in de lijst gecertificeerde toestellen voor Volte bij KPN, zo nee, geen bellen of wifi.

 


Hey rhk82. Goed dat je hier reageert, zo te zien heb ik de terugkoppeling nog niet gedeeld. Onderstaande Nokia toestellen zijn geschikt voor VoLTE;

-Nokia 4.2 DS/TA-1157

-Nokia 3.2 DS/TA-1156

-Nokia 2.2 DS/TA-1188

-Nokia 7.2 DS/TA-1196

-Nokia 6.2 DS/TA-1198

-N2720 Flip DS/TA-1175

-N800 Tough DS/TA-1186

-Nokia 2.3 DS/TA-1206

Zoals je ziet zijn niet alle toestellen in dit rijtje vertegenwoordigd, helaas. Ligt wel op de planning om meer Nokia toestellen toe te voegen aan het lijstje, nog geen datum bekend wanneer het uitgerold gaat worden. Ook VoWiFi staat op de roadmap maar voor welke toestellen is nog onduidelijk. Misschien nog niet helemaal het antwoord waarop je had gehoopt. Als er ontwikkelingen zijn dan worden die toegevoegd aan het lijstje van: Mobiel bellen via WiFi van KPN.

@Nadia is er nog een update van deze lijst? 

Ik probeer VoLTE met mijn nokia 7.1 maar dat lijkt nog niet te werken?

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Ik zie dat je dit op meerdere plekken hebt gevraagd, @Carstengrevink .

Maar: zoals je aan je zélf gequote lijstje kunt zien is de Nokia 7.1 nog niet geschikt voor VoLTE (= 4G bellen / Bellen via 4G).

Je hebt dus internet via 4G maar je belt (nog) via 3G/2G.

In het bovenstaande lijstje is, helaas, nog niks veranderd.

Admin: post verplaatst naar bestaand topic


Hallo Carstengrevink, helaas. We hebben het toestel nog niet op de lijst staan. Als er ontwikkelingen zijn dan worden die toegevoegd aan het lijstje van: Mobiel bellen via WiFi van KPN. :)


ok bedankt,  jammer maar helaas...


Reageer