Skip to main content

Ik heb precies dezelfde problemen, multisim is met geen mogelijkheid te activeren op mijn Apple Watch Ultra 2. Er is aan de achterkant al van alles verwijderd, daardoor kom ik wel steeds weer in de aanmeldprocedure maar helaas zonder het gewenste resultaat. Mijn conclusie is dat KPN deze dienst niet werkend kan leveren op een Apple Watch Ultra 2. Erg jammer en teleurstellend.

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Hoi @Frank2906, welkom op onze community!
Wat balen dat het niet werkt, ik ga er even vanuit dat je al contact hebt gehad met mijn collega's bij 0800-0402 en alle stappen uit ons kennisbankartikel al doorlopen hebt.

Multisim hoort natuurlijk gewoon goed te werken. Mocht het toch niet lukken het te activeren is het advies toch te blijven bellen met 0800-0402 of even langs een winkel te gaan. In de winkel kunnen ze de stappen samen met jou doorlopen. Zowel telefonisch als in de winkel kunnen mijn collega's een ticket aanmaken voor de technische dienst.


Dag Thomas, beide routes zijn doorlopen en ook contact met de speciale servicedesk (0800-0200809). Probleem blijft zich echter hardnekkig voordoen. Binnen de omgeving van KPN lijkt de Multisim wel gewoon geactiveerd te worden (ook zichtbaar in MijnKPN), echter op mijn Apple Watch Ultra blijft het activeren van de Multisim hangen (draaiend radartje). Vaak ontstaat er een hele lijst met activeringen die allemaal zijn mislukt. Verwijderen van alle mobiele abonnementen is helaas geen oplossing. Kortom, ik krijg de dienst maar niet actief op de Watch en ben hier inmiddels al zo’n 2 maanden druk mee

 


 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Dat schiet ook niet op zeg, ik kijk even met je mee. Wil je je profiel invullen? Dan kijk ik even mee naar je ticket.


Aan/ingevuld 👍


Ah top! Ik zie dat je ticket ook nog in behandeling is, heb je in de tussentijd nog contact gehad met Apple?


Bij Apple (Amac) kon men niets voor me betekenen. Daarna ook weer naar een KPN winkel gereden en ondanks de ondersteuning daar ter plekke helaas ook geen succes. Men had het ook over een ‘gevoelige’ procedure waarin alles precies goed zou moeten staan om de dienst succesvol in gebruik te kunnen nemen. Ik kan/kom daar helaas niet veel verder mee.

 


Ah dat is jammer, ik zag gisteren dit topic voorbij komen waar het de VPN instellingen waren die roet in het eten gooiden. (Multisim activeren voor Apple Watch 8 cellular lukt niet) is dat iets wat je op jouw iPhone aan kunt passen?
Anders kun je het beste toch nog even contact zoeken met mijn collega's van de technische dienst. Je ticket is daar nog steeds in behandeling.


 


Er stond/staat bij mij geen VPN profiel geconfigureerd


Reageer